Groupware software
Amedee Van Gasse
amedee op amedee.be
Do Sep 13 10:57:09 UTC 2007
On Thu, September 13, 2007 09:48, Martijn van de Streek wrote:
> On Thu, 13 Sep 2007, Wilbert Claessens wrote:
>
>> Ik ben op zoek naar een systeem waarmee ik centraal m'n mail kan
>> regelen en m'n agenda en andere mappen in outlook (m'n laptop), maar
>> ook m'n Mac via Mac-Mail of Thunderbird kan gaan delen. Als ik
>> vervolgens ook nog via internet als ik niet thuis ben in kan loggen
>> of een connectie kan opzetten met dit programma (webmail?) zou
>> helemaal perfect zijn.
>>
>> Heb nu een server met Ubuntu 6.06 lts draaien.
>
> Voor de email wil je imap.
Klopt. En voor de webmail gebruik ik Squirrelmail. Deze gebruik ik nu.
Naar verluid zijn er nog andere (betere?) webmailers, maar ik zie niet in
waarom ik zou veranderen als Squirrelmail voor mij perfect voldoende is.
--
Amedee
Meer informatie over de Ubuntu-NL
maillijst