Onderwerp : Groupware software

Auteur : Jan Claeys
E-mail : ubuntu op janc.be
Datum : Do Sep 13 13:05:26 BST 2007

Op donderdag 13-09-2007 om 09:22 uur [tijdzone +0200], schreef Wilbert
Claessens:
> Kan iemand mij een goed groupware pakket voor ubuntu adviseren?
>
> Ik ben op zoek naar een systeem waarmee ik centraal m'n mail kan
> regelen en m'n agenda en andere mappen in outlook (m'n laptop), maar
> ook m'n Mac via Mac-Mail of Thunderbird kan gaan delen. Als ik
> vervolgens ook nog via internet als ik niet thuis ben in kan loggen
> of een connectie kan opzetten met dit programma (webmail?) zou
> helemaal perfect zijn.

Ik denk dat de beste open source oplossingen voor "groupware" momenteel
eigenlijk vooral via een web-interface werken...

Een hele lijst groupware-applicaties kan je vinden op WikiPedia:
<http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Free_groupware>

--
Jan Claeys