euroteken

Andre Eisvogel andre op eisvogel.nl
Ma Sep 10 19:12:46 UTC 2007

> Ha, eindelijk DE goede tip: het werkt bij mij uit de kunst: rechter Alt + 5
> tegelijk indrukken geeft €. Waarom ik dit nooit eerder heb gevonden is mij
> een raadsel: het is werkelijk heel simpel. Martijn, bedankt voor deze tip.

Allen,

Ik heb AltGr+5 tip ook even geprobeert en bij mij werkt het als een
trein. Alleen heb ik wel de cijfers boven mijn letters moeten
gebruiken, die van mijn nummerieke toetsen werken hiermee niet.

--
Met vriendelijke groet / Kind regards,

  André Eisvogel

Dit bericht is gescanned op virussen en andere gevaarlijke
inhoud door MailScanner en lijkt schoon te zijn.