firefox op voorgrond na klikken link in thunderbird

Guido Van Hoecke ubuntu op VanHoecke.org
Za Sep 8 08:10:44 UTC 2007

Amedee Van Gasse said on 07-09-07 18:47:

> Als ik in Liferea met de rechtermuisknop op een link klik, en "link in
> browser openen" aanklik, dan opent de link in een nieuw tabblad én komt
> Firefox naar de voorgrond. Ik heb daar niets voor moeten instellen (denk
> ik).

Als dit bij een gewone linkse klik in thunderbird zou kunnen...

Weet iemand hoe dit in de SeaMonkey suite zit? Waarschijnlijk geeft dat dan een rits plugin- en extension-problemen :-(

Met opera verloopt het ook zoals gewenst, maar die ondersteunt dan geen movemail. En ik kan me niet permitteren om af te stappen van mijn procmail gebaseerd filteren (ik haal mijn mail op met fetchmail, geef die door aan procmail, die voegt een x-keywords header toe en spoolt de mail in /var/mail/guivho; thunderbird haalt daar de mail en filtert enkel aan de hand van het codewoord in de x-keywords header).

--
http://vanhoecke.org ... and go2 places!