Onderwerp : firefox op voorgrond na klikken link in thunderbird

Auteur : Arie de Jonge
E-mail : arie.de.jonge op gmail.com
Datum : Do Sep 6 18:20:11 BST 2007

Jan Claeys schreef:
> Op donderdag 06-09-2007 om 09:43 uur [tijdzone +0200], schreef Guido Van
> Hoecke:
>
> Het probleem zit eerder in het volgende:

> ... ik vrees van niet.

> En de meeste mensen willen dat blijkbaar (meestal) zo, als ik het goed
> begrijp.  Anders moet je als je bijvoorbeeld een mail leest waar 3 URLs
> in staan drie keer heen en weer klikken; veel mensen willen die 3 tabs
> openen en ze dan één voor één lezen.
>
> Al begrijp ik wel dat andere mensen het anders willen...

> Ik denk dus dat dat (momenteel) niet mogelijk is, tenzij iemand anders
> [...]

in firefox kiezen voor nieuw venster ipv nieuwe tab. nadeel is wel dat
je zo een berg vensters hebt openstaan

- --
"We can walk our road together, If our goals are all the same. We can
run alone and free, if we persue a different aim. Let the truth of
love be lighted, Let the love of truth shine clear. Sensibility. Armed
with sense and liberty. With the heart and mind united in a single
perfect sphere" The Sphere " a kind of a dream", Rush