Traag 7.10

A Mas am2007 op linuxmail.org
Ma Okt 22 11:34:04 UTC 2007

Mijn laptop "Dell CompaqNC9000" is erg traag bij het opstarten van Gutsy Gibbons ongeveer 2 tot 3min.
Als ik eenmaal ben ingelogd dan loop deze als een trein.
Wat kan eventueel hier de oorzaak van zijn en wat kan ik ondernemen dat dit verkort word.
Mvg

=
Alaska Camping, Lodge and Adventure Tour
Inexpensive, activity-oriented, camping and lodge-based hiking and adventure tours in Alaska. Hike, kayak, view wildlife and explore. Informative guides, great food and lots of fun.
http://a8-asy.a8ww.net/a8-ads/adftrclick?redirectid=fadb46568be9e54c244c2f5e95e59200