Moedrebord met P35 chipset en Ubuntu 7.10

Vincent Kriek vincent op vincentkriek.nl
Zo Okt 21 11:50:08 UTC 2007

Op Sun, 21 Oct 2007 13:00:31 +0200 schreef
<ubuntu-nl-request op lists.ubuntu.com>:

> Moedrebord met P35 chipset en Ubuntu 7.10

Hallo, ik heb een pc met daarin de GigaByte DQ6. Met p35 chipset. Ik heb
één simpel probleempje gehad mbt tot internet. Dit is de fout van Windows
en niet ubuntu en alleen van toepassing als je een dualboot draait met
windows. Kijk even op deze link:
http://www.blog.iknition.net/2007/gigabyte-p35c-ds3r-realtek-81118169-network-driver-en-ubuntu-resuelto/.
Dan alleen het engelse gedeelte(de rest snap ik ook niet:P)

mvg

Vincent Kriek

--
Gemaakt met Opera's revolutionaire e-mailprogramma:
http://www.opera.com/mail/