Ubuntu in de kranten

Vincent imnotb op gmail.com
Do Okt 18 07:55:51 UTC 2007

On 18/10/2007, Willem Hellinga <w.hellinga op ubuntu-nl.org> wrote:

> Hein,
>
> Het artikel in Trouw heeft daadwerkelijk in de papieren krant gestaan,
> gisteren dus in "de verdieping".
>
> Het artikel van de telegraaf zag ik nu voor het eerst, mijn hart ging
> sneller bonsen ;-)

Ik ook, geweldig zeg! Al die media aandacht is toch ook wel een teken dat
steeds meer mensen de overstap wagen? :)

Helaas weer geen screenshotje, dat had het denk ik goed gedaan. Ze hadden er
van mij ook wel bij mogen vermelden dat, naast een heleboel betaalde mensen,
er ook heel veel vrijwilligers aan werken en hun code delen, dat is mijns
inziens toch nog een van de mooiste voordelen, maar goed, je kunt niet alles
hebben, dit is ook al heel leuk :)

Of dit in de krant zelf heeft gestaan weet ik niet.