laptop

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Zo Okt 14 09:49:38 UTC 2007

On Sun, 14 Oct 2007, willem wrote:

> Binnenkort  komt de OLPC  laptop beschikbaar,
> Deze is voor 400$ te koop in amerika.
> Voor deze prijs krijg je 2 laptops.
> 1 voor jezelf en 1 voor een kind in een derde wereld land.

Dit is volgens mij vrij bekend nieuws ondertussen :)

> Op deze laptop kun je ubuntu ook draaien.

Ik denk het niet.. of in ieder geval niet de "normale" Ubuntu. Ik heb
die dingen gezien toen ik op de Ubuntu Developer Summit in Sevilla was,
maar ze draaien hun eigen distributie, met allemaal coole
powersave-opties enzo.

Als je Ubuntu wilt (en kleine vingertjes hebt) kun je beter een Intel
Classmate PC opzoeken :)