SMSen vanuit je luie Linux (/Ubuntu) PCke, kan dat?

Kristoff Bonne kristoff.bonne op skypro.be
Ma Nov 26 20:43:25 UTC 2007

Gegroet,

Y P schreef:
> Hoi,
>
> bestaat er of een online-dienst voor België, of een applicatie die je onder
> Ubuntu (Feisty/Gutsy) kunt gebruiken om *makkelijker* SMSen te kunnen typen
> en versturen (Proximus/Mobistar netwerk) ? Hopelijk heb je geen GSM met
> bluetooth ofzo nodig ...

Wat is precies de bedoeling? Gemakkelijk SMSen kunnen sturen of gratis
SMSen?

Bij proximus kun je via de web SMSen sturen, dus als het de bedoeling is
om SMSen op een gemakkelijke manier te kunnen ingeven, dan kun je daar
al terecht.

Er zijn trouwens nog een hele pak telco's waar men online SMSen kan mee
versturen, zoals één van de vele SIP voip-operatoren of zelfs skype
(alhoewel, doet de linux-versie van skype SMS?)

Nu, je zegt wel "liefst geen bluetooth", maar dat werkt bij mij toch ook
heel goed: "KMobileTools". Kun je SMSen mee sturen en lezen via
bluetooth (werkt bij mij zonder problemen met mijn GSM).

> Y P

Cheerio! Kr. Bonne.