Onderwerp : SMSen vanuit je luie Linux (/Ubuntu) PCke, kan dat?

Auteur : FD-Computers
E-mail : info op fd-computers.be
Datum : Za Nov 24 15:32:17 GMT 2007

Y P schreef:
> Hoi,
>
> bestaat er of een online-dienst voor België, of een applicatie die je
> onder
> Ubuntu (Feisty/Gutsy) kunt gebruiken om *makkelijker* SMSen te kunnen
> typen
> en versturen (Proximus/Mobistar netwerk) ? Hopelijk heb je geen GSM
> met bluetooth ofzo nodig ...
> Y P

Vroeger had je smssend maar ik geloof niet dat dit nog werkt. Daarmee
kom vanuit console eventueel automatisch smsen, het was heel simpel en
DE applicatie die je zoekt.

Alleen hebben de gsm operators het volledig gratis smsen via internet
afgeschaft, je kan dus maar 1 sms per dag gratis versturen via het net.
Dit dan wel nog via hun website en niet meer via andere tools. Onder
winsucks bestaat wel nog ziets voor mobistar, maar onder linux zal dit
volledig gedaan zijn.

Online dienst, dat zou ik niet weten misschien wel. Je kan altijd smsen
(toch met mobistar) via de site van je operator.

--
Met Vriendelijke groeten,

Frederik Dewanckele
Zaakvoerder FD-Computers

www.fd-computers.be   >>>>DE BESTE SERVICE VAN DE STREEK <<<<
www.linuxinstallaties.be  uw computerwinkel voor zowel windows als linux.
OPENINGSUREN : Maandag : Gesloten,  Dinsdag : 9u-12u en 13u-19u,
Woensdag: 13u-19u, Donderdag: 13u-19u, Vrijdag : 9u-12u en 13u-19u,
Zaterdag: 9u-12u en 13u-18u, Zondag : Gesloten

www.multiseat.be <<< één computer met meerdere gebruikers ... TEGELIJK >>>