Laptop

Jaap Woldringh jjh.woldringh op planet.nl
Do Nov 22 18:36:00 UTC 2007

Op donderdag 22 november 2007, schreef Martijn van de Streek:

> Mijn Canon-scanner (LiDE 25) werkt perfect. En was de goedkoopste bij de
> Mediamarkt hier om de hoek.

Nu, dan heb je geluk gehad. Die van mij (Canoscan D646U) is met geen
mogelijkheid aan de praat te krijgen.

Als je een scanner weet die nu is te verkrijgen en die het onder Linux gewoon
goed doet, houd ik mij aanbevolen. Want dan kan Windows echt verleden tijd
worden... eindelijk.

> Asus Eee's zijn ook leuk, als je van kleine laptops houdt. Worden
> standaard geleverd met een versie van Xandros, maar Ubuntu installeert
> prima (je moet voorlopig (waarschijnlijk tot de 8.04 release o.i.d.)
> alleen even moeilijk doen voor de wireless-driver.

Lijkt mij ook een leuk dingetje. Waar het om gaat dat er steeds meer komt
zonder een bij voorbaat ongewenste besturing :) voorgeïnstalleerd.