Laptop

David Westerink davidakachaos op gmail.com
Do Nov 22 15:28:16 UTC 2007

Op 22-11-07 heeft Martijn van de Streek <martijn op foodfight.org> het volgende
geschreven:

> Nee hoor, het draait perfect op zowel mijn HP-laptop als mijn
> Acer-laptop :)

Alleen bij Dell krijg je de keuze dat je meteen Ubuntu meegeleverd krijgt.
Dat is het enige, maar Ubuntu kun je overal op (proberen) te installeren.

> Sorry isn't an excuse when you do something stupid on purpose.

Groeten,
--
David (S op NL - ChAoS)

blog: http://davidakachaos.wordpress.com
dumpblog: http://daviddumlog.blogspot.com
Hyves: http://davidakachaos.hyves.nl
msn: wxenon op hotmail.com

I never said it was your fault, I said I was going to blame you!!!