its mis bij starten gnome

matthijssen ajmatthijssen op ncrvnet.nl
Za Nov 17 16:08:55 UTC 2007

Hallo.

Ik heb kort geleden de upgrade naar gusty gedaan.

Het geheel werkt prima met een uitzondering.

Er ging iets mis bij het starten van de GNOME instellingen-voorziening.

Sommige dingen zoals thema's, geluiden of bureaubladinstellingen zouden
verkeerd kunnen functioneren.

De laatste foutmelding was:

Did not receive a reply. Possible causes include: the remote application
did not send a reply, the message bus security policy blocked the reply,
the reply timeout expired, or the network connection was broken.

GNOME zal de volgende keer dat u zich aanmeldt toch de
instellingen-voorziening proberen te starten

Ik krijg een desktop met andere pictogrammen.
Start ik daarna opnieuw op, dan is alles weer normaal.

Iemand enig idee hoe ik dat kan verhelpen ?

Ton Matthijssen