[Fwd: WPA wachtwoord draadloze verbinding verandert na opnieuw opstarten]

Alex van der Haring alexander.great op home.nl
Zo Nov 11 18:30:16 UTC 2007

Inderdaad na de eerste keer opstarten geen verbinding, toen heb ik eens
geprobeerd opnieuw dat wpa wachtwoord in te vullen, en dan wordt
gemeld: "wijzigen van interfaceconfiguratie", en daarna lukt het weer
wel om op het netwerk te komen. Zo lang ik niet opnieuw opstart blijft
de verbinding intact.

Heeft het te maken met het feit dat het wachtwoord het zelfde is als het
systeem (root)wachtwoord ??