hp deskjet D4160 drukt niet goed af

Jrlmailing jrlmailing op gmail.com
Vr Nov 9 13:57:11 UTC 2007

Ik heb ongeveer twee maand geleden bij vrienden een ubuntu feisty op de
pc gezet. Window$ helemaal in de vuilbak gegooid.

probleem:
hun printer hp deskjet D4160 drukt eerste blad altijd goed af,
(duidelijk), volgende bladzijden niet (heel onduidelijk of zelfs niet
meer te lezen)

raar hé

bij de printers van hp in feisty staat wel niet hp deskjet D4160
maar wel hp deskjet D4160 , die heb ik dan ook geselecteerd bij
installatie. Zou het daar aan liggen?

Kan er iemand zeggen hoe ik dit raar probleem kan oplossen, zonder te
moeten overstappen, upgraden naar Gutsy, alleen omdat de printer raar doet.

--
Jrl

Ubuntu gemakkelijk mooi & betrouwbaar