beetje oftopic: hollandse distro's [was Re: navigatiesystemen]

peter.koster op industrial-tsi.com peter.koster op industrial-tsi.com
Vr Nov 9 12:51:09 UTC 2007

ubuntu-nl-bounces op lists.ubuntu.com wrote on 08-11-2007 23:28:05:
snip
> Ik zie hier toevallig vandaag NavIt passeren in één van m'n newsfeeds:
> <http://navit.sourceforge.net/>
> Lijkt me een interessant project!

Ik kwam laatst iets soortgelijke tegen, een hollander die een car pc wil
opzetten en daar moet dat gps enzo ook allemaal inzitten. Ze zijn
vooralsnog niet verder dan de intentie gekomen....
http://carix.e-broers.net/

vji: toen ik daarnaar op zoek was, kwam ik op de volgende vraag: bestaat
er een nederlandse linux distributie, als in een distro die zijn oorsprong
in NL heeft? Jazeker bestaat die, al was het maar omdat ik weet dat
onlangs iemand een pc met tig OS'en heeft gemaakt , waaronder meer dan 100
linux distro's en daaronder was 1 van hollandse bodem. Maar zijn er nog
meer? En belgische? Voorlopig kwam ik alleen deze tegen:
http://www.nonux.nl/

groet, HP