Onderwerp : medibuntu repository niet meer beschikbaar voor Feisty?

Auteur : Y P
E-mail : yellow.penguin op edpnet.be
Datum : Za Nov 10 09:16:54 GMT 2007

Hoi allemaal,

verleden dinsdag probeerde ik de medibuntu repo op een pc met Feisty te
activeren (voor mplayer, googleearth en skype);

ik kreeg het niet gefixt, deed ik iets verkeerd?
- eerst su worden
- url voor medibuntu in /etc/apt/sources.list aanzetten
- dan gpg key afhalen met commando:
  wget -q http://medibuntu.sos-sts.com/repo/medibuntu-key.gpg -O -
  apt-key add -

Of ik nu su of niet was, (maar dan stond er | sudo achter de eerste
coderegel), werkte het niet, kreeg ik geen OK bericht ofzo.

Moest ik eerst url activeren, dan apt-get update doen en dan pas
de key of is de medibuntu repo voor Feisty niet meer beschikbaar ?

Thnx

Y P