scannerprobleem

Vincent Dekker dekker.vincent op gmail.com
Ma Nov 5 00:01:12 UTC 2007

Mag ik hierop inhaken met een vraag over mijn scanner: een HP Scanjet 5100C
ik zie dat daar op de sane-site bij staat:  Requires ppscsi driver and epst
module
wat houdt dat in?
waar vind ik die epst module en hoe installeer ik die?
voor de ppscsi driver vond ik al een link via sane, maar ook daarvoor: hoe
installeer ik die? Ik zie daar
(http://penguin-breeder.org/kernel/download/) een heel lijstje met
drivers
e.d. en in de Readme staan nogal wat akelige waarschuwingen en opdrachten
die ik niet begrijp.
Is er geen eenvoudigere weg om een parallele-poort scanner aan de praat te
krijgen?

dank alvast,
Vincent Dekker

Op 04-11-07 heeft Jaap Woldringh <jjh.woldringh op planet.nl> het volgende
geschreven: