Kan koptelefoonuitgang niet activeren

Maurice Diekhorst maurice_diekhorst op hotmail.com
Zo Nov 4 11:53:56 UTC 2007

Ik heb een probleem met mijn koptelefoonuitgang op mijn Laptop; Ik kan deze namelijk niet aan de praat krijgen.

Het is een Intel Corporation High Definition Audio Controller, geleverd via ASUSTeK Computer Inc.

Ik heb op de site van ASUS gezocht naar drivers (tsjah, ik probeer ook maar iets), en deze gedownload en de .exe via WINE uitgevoerd.
Hierna kwam wel het LED-lampje uit mijn koptelefoonuitgang weer tot leven, maar kan ik nogsteeds geen geluid uit mijn koptelefoonuitgang krijgen.

Iemand een idee hoe ik mn koptelefoonuitgang tot leven kan krijgen?

MVG, Maurice.