nieuwe vragen over xubuntu hardware en resolutie

Vincent imnotb op gmail.com
Zo Nov 4 11:13:39 UTC 2007

On 03/11/2007, Martijn van de Streek <martijn op foodfight.org> wrote:

> Zou ik niet doen. Veel te moeilijk.
>
> Wat je beter kunt doen:
> $ sudo apt-get install displayconfig-gtk
>
> En dan in het menu de schermconfiguratie opzoeken (of gksudo gebruiken),
> opstarten en aanpassen maar.

Displayconfig-gtk is standaard geinstalleerd in Xubuntu. Je vindt het onder
Instellingen->Schermconfiguratie (denk ik, in het Engels onder
Settings->Screens and Graphics dacht ik).

Martijn

Succes!

--
Vincent