weet niet hoe verder na invoeren password xubuntu 6.06.1-alternate-i386.iso

Vincent imnotb op gmail.com
Za Nov 3 09:37:40 UTC 2007

On 02/11/2007, rik meerveld <rikmeerveld op gmail.com> wrote:

> [...]
> Once installed, Xubuntu can run with 64 MB RAM, but it is strongly
> recommended to have at least 128 MB RAM.
> (
> http://nl.archive.ubuntu.com/ubuntu-cdimage-xubuntu/releases/7.10/release/
> )
> op een of andere manier lukte 7.10  toen heb ik 6.06 geprobeerd.
>
> Inmiddels heb ik al wel een nederlanse beschrijving gevonden en ik denk
> dat ik een fout heb gemaakt met het formateren van de harde schijf en dan
> met name de viruteel geheugen.
>
> Ik heb de cd voor 7.10 wel klaar liggen dus ik ga gewoon weer een poging

Hmm... 64 MB RAM is ook voor Xubuntu sowieso wel weinig, maar het moet
lukken. Maar idd, dan wel met de Alternate CD.

Echter, blijkbaar is heel Xfce niet geinstalleerd. Zoals Martijn al zei:

On 02/11/2007, Martijn van de Streek <martijn op foodfight.org> wrote:On Fri,
02 Nov 2007, rik meerveld wrote:

> Nu heb ik ingelogd met: oem
> en daarna m'n wachtwoord.

Je moet een gewone installatie doen, geen OEM_installatie.

Martijn

Mvg,
> Rik Meerveld

Succes (en volgende keer je replies naar de Ubuntu NL-mailinglist sturen ;-)

--
Vincent