live-cd opstarten met grub.

H. van Dijk dijkvan op hccnet.nl
Do Nov 1 07:19:34 UTC 2007

On wo, 2007-10-31 at 09:03 +0000, ubuntu-nl-request op lists.ubuntu.com
wrote:
> Op zondag 28-10-2007 om 10:55 uur [tijdzone +0100], schreef H. van
> Dijk:
>
> Wat bedoel je daarmee?
1. Rare opstart. 2. Dat er geen panelen (werkbalken) meer zijn.

> locked
>
> Gewoon de CMOS even zonder stroom zetten?
Gezien het antwoord van Martijn en mijn huiver te sleutelen aan de
Compaq Presario 700 van een ander ga ik eerst verder zoeken naar de
"grub-route". Als dat niks oplevert ga ik na een korte vakantie die
vandaag start, volgende week op internet eens kijken hoe je die laptop
open moet krijgen.
--
Met vriendelijke groet,
Hein

Hoe digibeterig moet je zijn om niet met Linux te kunnen werken?
Antwoord op www.nllgg.nl/linux