Fwd: mp3 branden op CD met K3b

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Wo mei 30 17:14:50 UTC 2007

On Wed, 30 May 2007, Guido van de Luitgaarden wrote:

> Ik wil graag muziek-CD's maken. Welke plugin moet ik dan hoe downloaden en
> hoe en waar installeren dan? :-P

1. Stop een lege CD in je CD-writer.
2. Kies 'Audio-CD' in het venster dat verschijnt
3. Selecteer je MP3-files
4. Kies 'Brand'

Als je de juiste plugins niet hebt, dan zal bij een van deze stappen
vanzelf een popup verschijnen met 'Je hebt de plugins niet, installeer
ze hier', met een lijstje mogelijke plugins. Installeer die allemaal, en
het zou moeten werken.