Repository

Han Bronsveld hanbronsveld op kliksafe.nl
Ma mei 28 20:52:47 UTC 2007

YP,

Ik heb na het proberen te starten van de video via de rechtermuisknop de
video via Totem willen starten. Dat ging eerst ook nog niet maar nadat
ik dat binnen Totem nog een keer probeerde gaf hij aan wat ik miste. Dat
heb ik toen geïnstalleerd (komt trouwens wel met de melding dat het hier
om 'bad' en 'ugly' onderdelen gaat. Sinds ik dat geïnstalleerd heb doet
zoomin.tv het.

mvg,
Han