Repository

Han Bronsveld hanbronsveld op kliksafe.nl
Ma mei 28 16:41:35 UTC 2007

YP,

Mozilla-mplayer ook erbij gezet maar als ik op nu.nl of cnn.com een
video start zie ik bij nu.nl alleen de voorafgaande reclame en bij
cnn.nl helemaal niets bij het starten van een video. (ik gebruik 7.04 en
Firefox 2.0). Wat mis ik dan nog?

Han