gthumb - hoe een oudere versie installeren?

Y P yellow.penguin op edpnet.be
Za mei 26 08:14:12 UTC 2007

Hi,

On Thu, May 24, 2007 at 10:31:37PM +0200, Martijn van de Streek wrote:

> Waarschijnlijk kun je nog steeds zelf themes maken, maar op een andere
> manier.

Handmatig dus :-)

>Ik weet dat f-spot het wel kan.

Interessante tip, dank u.

> Het is verdwenen functionaliteit, dus een bug. Gewoon filen op
> launchpad.net

'T gaat hier uiteraard om een versiegebonden bug, 'k heb de
italiaanse auteur zelf gecontacteerd, en hij zal het fixen.

> Opzich wel, maar dat wil je ook niet ('crap' buiten het systeem om)

Bof ja, als je niet dertig -dev packs moet toevoegen :-)
maar opzich lijkt me dit het minst "conflictueel" omdat je altijd make
uninstall ofzo kunt doen als het bug later op de officiƫle 2.12/hoger wordt
gefixt.

> f-spot

OK, leuk.

Grtnx,