java runtime 6.1

Y P yellow.penguin op edpnet.be
Vr mei 11 17:22:43 UTC 2007

Iepas all,

Een persoonlijke ervaring met java6 packs versus sun's bin:

On Thu, May 10, 2007 at 09:21:04PM +0200, Jaap Woldringh wrote:
> [...]

Mijn ervaring hierin is, dat het beter is de Sun Java bin te
installeren, de reden: de java6 packs werken, OK; maar niet altijd, in
tegenstelling tot het afgehaalde bin op Sun's site. Bijvoorbeeld op
Zylom waar m'n partner graag een spelletje speelt, moest zij de Sun bin
gebruiken anders had ze een spel zonder geluidjes.

Ter info: moeilijk is die bin niet te installeren; executable maken,
dan symlink leggen onder /usr/lib/mozilla-firefox/plugins/
naar libjavaplugin_oji.so
dat is alles.
'T zelfde voor /usr/lib/mozilla/plugins/

Succes!

YP