java runtime 6.1

Jaap Woldringh jjh.woldringh op planet.nl
Do mei 10 18:58:41 UTC 2007

Op donderdag 10 mei 2007 17:18, schreef Martijn Vermaat:
> Op donderdag 10-05-2007 om 16:33 uur [tijdzone +0200], schreef Wim
>
> Hubert:
>
> http://packages.ubuntu.com/cgi-bin/search_packages.pl?exact=0&searchon=name
>s&version=all&case=insensitive&release=all&keywords=java6&arch=any
>
> Zoek op 'java6' in Systeem->Beheer->Synaptic.
>
> --
> Martijn Vermaat
>
> martijn op vermaat.name
> http://martijn.vermaat.name/

Op de genoemde koppeling worden de java6-bestanden inderdaad genoemd, maar ze
worden niet in synaptic weergegeven. Ik denk dat ze nog zelf moeten worden
gecompileerd, waarbij zelf ervoor moet worden gezorgd dat er aan alle
dependencies wordt voldaan.

Jaap