Ubuntu en TiMidiTy

Y P yellow.penguin op edpnet.be
Zo mei 6 08:14:43 UTC 2007

On Sun, May 06, 2007 at 03:04:05AM +0200, Jan Claeys wrote:
> Als dat pakket enkel data bevat, en geen gecompileerde programma's of
> programmabibliotheken, dan zou dat geen probleem mogen zijn, denk ik.
>

> NB: wie dat handiger vindt kan een .deb trouwens ook "grafisch"
> installeren met 'gdebi'.

Bedankt voor je gdebi tip.

Intussen heb ik het pakket van Frederic Briere geïnstalleerd,
maar die bevat een beetje de zelfde klankpallet dan freepats, dus beetje
teleurgesteld, toch betere drumklanken.

Ik heb dan maar mijn oude /usr/share/timidity/patches/ map gezipt, en
overgezet op Ubuntu, waarna ik ook mijn /etc/timidity/timidity.cfg heb
overgezet: nu heb ik opnieuw TiMidity met de oude patches, die zijn niet
altijd de beste, maar 't klinkt toch meer standaard/passe-partout dan de
freepats of de timidity-patches-eaw pats.

Nu hoop ik nog één ding te kunnen proberen, nl. naar beide dir
verwijzen, als dat zou lukken/corect werken zou het nog beter zijn.

YP