booten via pc geeft kernel panic

WarrenHead warrenhead op gmail.com
Di Mrt 27 13:33:56 UTC 2007

Martijn van de Streek schreef:

> Blijkbaar zit de eerste niet-ondersteunde instructie in het deel
> daarna..

Dat zou inderdaad kunnen. Vaak verkijken mensen zich daarop, ik ook.
Echter (in dit geval); ik zag functie aanroepen met acpi en pci in de
naam op het scherm, 'in' de kernel panic, waardoor ik denk dat de pci
initialisatie nog steeds via acpi werd aangeroepen/uitgevoerd, ondanks
de bootparameter.
Maar goed, Google kon mij niet verder helpen, en 6.06 installeert prima,
dus het zit mij wel gebakken.

Groeten, Wim