upgrade edgy feisty probleem

Wesley S. profox op ubuntu-nl.org
Zo Mrt 25 21:07:55 UTC 2007

Op 25-03-07 heeft André de Boer<aajd op xs4all.nl> het volgende geschreven:
> Hallo,
>
> Onlangs heb ik op mijn laptop een upgrade naar feisty 7.04 beta gedaan.
> Sindsdien werkt mijn wireless verbinding niet meer.
> Heeft iemand een idee dit probleem te verhelpen?

Wat voor een draadloze netwerkkaart heb je? dat kan je zien met lspci
als het een PCI of PCMCIA kaart is of lsusb als het een USB kaart is

--
Wesley Stessens <wesley op ubuntu-nl.org>
Human Knowledge Belongs To The World - Antitrust (2001)