Feisty

Peter Poeliejoe p.poeliejoe op gmail.com
Zo Mrt 25 18:41:49 UTC 2007

Je hebt niet toevallig iets van een broadcom chipset?
In 6.04 moest ik ndiswrapper gebruiken, maar vanaf 6.10 zat er al een driver
(bm43xx, als ik me niet vergis) in, waar ik alleen de firmware aan toe moest
voegen. Je kunt ndiswrapper dan wel gebruiken, maar dan moet je eerst die
meegeleverde driver deactiveren.
Die driver doet het bij mij overigens prima. Geen ndiswrapper dus.

Peter

Op 25-03-07 heeft guido dom <guido.dom op gmail.com> het volgende geschreven: