Installatie van UBUNTU of Kubuntu

Arie de Jonge arie.de.jonge op gmail.com
Za Mrt 24 17:38:28 UTC 2007

Vincent schreef:

> On 24/03/07, *Etienne Beernaerts* <sky73826 op skynet.be
> <mailto:sky73826 op skynet.be>> wrote:
>
>     Hallo
>
>     Ik probeer UBUNTU 6.06, 6.10 of KUBUNTU 6.10 te installeren op een oude
>     COMPAQ-pc Deskpro en ik krijg bij de drie versies als melding:
>
>     "Unable to locate RSDP"
>     waarna de pc vastloopt.
>
>     Ik heb er wel een oude LINUX-versie van COREL (1998) (KDE-KDM) kunnen op
>     installeren en die werkt.
>     Ook de daarbij geïnstalleerde Netscape en Wordperfect 8 werken.
>
>     Kan ik van uit die LINUX-versie  UBUNTU of KUBUNTU  installeren.
>
>     Etienne Beernaerts
>
>     --
>

> Als die computer echt zo oud is wil je misschien Xubuntu wel eens
> proberen. http://xubuntu.org

een andere optie is dit misschiem
https://wiki.ubuntu.com/NlKleinEnSnel

> --
> Vincent

- --
"We can walk our road together, If our goals are all the same. We can
run alone and free, if we persue a different aim. Let the truth of
love be lighted, Let the love of truth shine clear. Sensibility. Armed
with sense and liberty. With the heart and mind united in a single
perfect sphere" The Sphere " a kind of a dream", Rush