openen

Amedee Van Gasse amedee op amedee.be
Vr Mrt 16 07:50:21 UTC 2007

Op vrijdag 16-03-2007 om 07:16 uur [tijdzone +0100], schreef leen
plokker:
> beste ameede!
> ik krijg steeds deze fout melding,eror-failed to fetch-403  aces
> denied bij alle downloads die ik wil instaleren
> daarbij staat ook mijn ip nr. moet ik mij soms ergens registeren???
> help me please!!!
> groetjes leen de nieuwe ubuntu gebruiker

Open een terminalvenster en typ het volgende in:

sudo apt-get update
(er wordt om je wachtwoord gevraagd)

daarna:

sudo apt-get upgrade

en daarna:

sudo apt-get install sun-java5-jre sun-java5-plugin

Kopieer&plak de volledige uitvoer van al deze commando's en mail het
naar deze lijst.

--
Amedee Van Gasse <amedee op amedee.be>