Even voorstellen

rowan Bloemhof rowan op htmlfreaks.nl
Do Mrt 15 15:08:41 UTC 2007

nou je kan je gewoon bij launchpad aanmelden en bij het perofect ubuntu je
aanmelden om te vertalen en als je dan een paar dingetjes vertaalt heb
kijken de admins of het goed en daar op wordt bepaalt of je toegelaten wordt
rowan

Op 15-03-07 heeft Tiemen Gysels <tiemen op gysels.name> het volgende
geschreven: