openen

Amedee Van Gasse amedee op amedee.be
Wo Mrt 14 14:53:09 UTC 2007

On wo, 2007-03-14 at 15:26 +0100, Informatique wrote:
> wie kan mij zeggen hoe ik mijn downloas kan oppenen,hij download perfect
> zoals jre van java voor linux  maar kan ze niet oppenen.
> ook mijn uploads kan hij niet oppenen,ook niet via synaptic
> wie geeft mij goede raad?????
> groetjes leen

Beste Leen,

Ik begrijp je vraag niet zo goed denk ik.
Bedoel je dat je de Java Runtime Environment (JRE) wil installeren?
Dat doe je als volgt:

1. Start Synaptic op (dat heb je dus al gevonden)
2. Klik op het icoontje "zoeken"
3. Vul jre in en klik op zoeken.
4. Je krijgt een lijst met beschikbare programma's, onder andere
sun-java5-jre. Markeer die.
5. Het kan zijn dat Synaptic automatisch nog andere programma's wil
installeren. Bevestig die ook.
6. Klik op het icoontje "toepassen".
7. Synaptic begint met de installatie, en enkele seconden tot minuten
later is de software geïnstalleerd.

Laat je ons weten of je daarmee geholpen bent?
Ook als je eigenlijk iets anders wou vragen, laat het dan zeker ook
weten.

Vriendelijke groeten,

--
Amedee Van Gasse <amedee op amedee.be>