Ubuntu Desktop snelstartgids

Patrick Coeman patrick.coeman op 171.be
Zo Mrt 11 15:19:05 UTC 2007

Ik heb dat ook nog nodig en ik behelp mij met VM-Ware. Alleen is de
voorgestelde standaard PC dan waarschijnlijk iets te zwak.

--
Patrick Coeman

171.be
ICT consulting & beveiliging - Informatiebeveiliging naar ISO-17799 -
openbron en openstandaarden - GNU Linux, OpenBSD, FreeBSD
BTW / Ondernemingsnummer: BE-0868.969.748, Bredestraat 171 - 2620
Hemiksem, Tel:0476 959505 & 03 8777998
www.171.be - www.171hosting.be

De inhoud van deze e-mail is een privegesprek tussen u en ik en zal niet
zonder toestemming voor iets anders gebruikt worden.