Ubuntu Desktop snelstartgids

Jan van de Voort janvandevoort op orange.nl
Za Mrt 10 07:49:17 UTC 2007

Martijn, deze gids is ook gereviseerd door o.a. Dennis Kaarsemaker, die
heeft er zijn commentaren op gegeven en dat is verwerkt in de gids.

https://help.ubuntu.com/ begint  met uitleg van Linux filesystem, users
en groups, en daar zit de gemiddelde beginnende overstapper niet op te
wachten als eerste stap. Die wil gewoon een "it just works", dat is nou
juist de kracht van Ubuntu lijkt mij.

Overigens is het uiteraard wel een idee om parallel de vertaling van de
Ubuntu Desktop guide ter hand te nemen, wil ik me best wel (samen met
anderen) aan wagen.

Met vriendelijke groet,

Jan van de Voort

Op zaterdag 10-03-2007 om 08:30 uur [tijdzone +0100], schreef Martijn
van de Streek: