Outlook(express) versus Evolution.

Martijn Vermaat mvermaat op cs.vu.nl
Za Mrt 10 00:24:37 UTC 2007

Op vrijdag 09-03-2007 om 21:37 uur [tijdzone +0100], schreef André
Berkenbosch:
> Ik ben lid van verschillende email-listings waar mensen met behulp van
> scriptjes emails sturen. De scripts worden via outlook goed
> gepresenteerd met html terwijl ze met evolution vaak heel anders
> gepresenteerd worden.

In de meeste gevallen komt dit denk ik doordat Evolution standaard geen
images toont die ergens anders (dan uit de mail) vandaan gehaald moeten
worden (van een webserver). Dit is een veiligheids en privacy instelling
en is dus zeker geen bug (en eigenlijk dus wel van Outlook).

Wil je dat Evolution die images toch downloadt en laat zien, dan kun je
dat vast wel ergens instellen.

--
Martijn Vermaat

mvermaat op cs.vu.nl