Downloads

Vincent imnotb op gmail.com
Wo Mrt 7 16:29:48 UTC 2007

On 06/03/07, dennis barten <dennisb1978 op yahoo.com> wrote:

> [...]
> een onderdeel "Locaties" waaronder "PC, Bureaublad, Bestandssysteem", enz).
> Ook verschijnt er een onderdeel met "Naam" en "Wijzigingsdatum" met allerlei
> mapjes. BitTornado staat daar ook bij. Als ik dit aanklik verschijnen er
> wederom mapjes met achtereenvolgens "datacache, icons, piececache en
> torrentcache".
>
> Wat dien ik vervolgens te doen om dit programma daadwerkelijk te kunnen
> installeren? Ik kom er namelijk geheel niet wijs uit. Is er anders een ander
> geschikt programma om muziek te kunnen downloaden?

Als je de "Synaptic Package Manager" opent (ergens in het "Systeem" menu
volgens mij) dan kun je (nadat je op "Reload" oid hebt geklikt) zoeken op
bittornado, hem selecteren en dan op "Apply" klikken. Dan wordt hij
geinstalleerd en geupdated indien er updates zijn.

Ook: is er bekend of Skype voor Linux beschikbaar komt. Is er een goed
> alternatief?

Deze kun je ook in Synaptic vinden als je in het Settings menu op
"Repositories" oid klikt, dan naar het "Third Party" tabblad, dan op "Add"
en dan de volgende regel invoert:
deb http://archive.canonical.com/ubuntu dapper-commercial main

Bij voorbaat dank en groet,