Ubuntu

Jan Claeys ubuntu op janc.be
Di Mrt 6 20:33:21 UTC 2007

On di, 2007-03-06 at 17:10 +0100, Thijs van der Horst wrote:
> hey sorry maar dit is volgens mij naar een verkeerde mail gestuurd?
> ik ben iig niet Martijn van de streek.

Ik heb het dan ook niet naar jou gestuurd maar naar de mailing list (net
zoals deze mail), als een aanvulling op een antwoord dat Martijn jou
gaf.  Als je zelf ook zorgt dat antwoorden op berichten van de mailing
list terug naar de mailing list (ubuntu-nl op lists.ubuntu.com) gaan, maakt
dat de dingen een stuk eenvoudiger voor iedereen.

De oorzaak dat je dat allemaal niet ziet is overigens bijna zeker dat je
Hotmail gebruikt...  :-(

--
Jan Claeys