BUG_46767? Was:Re:verschillende resoluties: die vanop CD, en die na

Y P yellow.penguin op edpnet.be
Ma Jun 25 13:26:00 UTC 2007

Hallo Ubunteros,

ik lees net een bug verslag nr. 46767,
en omdat ik in de xorg.conf van die vriend ook zie dat zijn mon,
een ACER AL1951,
niet herkend wordt, wel herkend als generische monitor, zou dat niet de
oorzaak zijn waarom hij geen hogere reso aankan, als ik report 46767 begrijp?

Ik had ook willen weten of ddcprobe en xresprobe nog van toepassing zijn in
Feisty (bug dateerd van Dapper en is blijkbaar steeds niet gefixt)?

Noteer ook, hij is in dvi geconnecteerd, omdat het ook digitaal aangestuurd
wordt vanuit XP.

https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/xresprobe/+bug/46767/+index

Als we op het juiste spoor zijn begrijp ik nog niet wat hij precies aan
zijn xorg moet vereanderen.
Als iemand met zelfde GeForce 6600GT PCI Express kaart zijn/haar
xorg.conf(ituur) wil posten zou het veel duidelijk maken.

ThnX
 YP