verschillende resoluties: die vanop CD, en die na

Jan Claeys ubuntu op janc.be
Do Jun 21 10:35:03 UTC 2007

Op woensdag 20-06-2007 om 18:49 uur [tijdzone +0200], schreef Dirk
Desmet:
> Dat is voor mij een herkenbaar probleem geweest.  Ik vindt het jammer
> maar ben door het niet vinden of goed functioneren van de Nvidia
> drivers van armoe terug moeten overstappen op het OS die
> oorspronkelijk op mijn laptop stond.  Heb lang rondgesurft maar
> onvoldoende een antwoord gevonden om het probleem op te lossen.  Maar
> als er iemand het perfecte antwoord weet stap ik terug over op
> (K)Ubuntu.

Als je Ubuntu gebruikt, kijk dan eens in
Systeem --> Beheer --> Beperkt ondersteunde stuurprogramma's
of de binaire nvidia driver gebruikt wordt of niet?

--
Jan Claeys