windows instaleren

Patrick Coeman patrick.coeman op 171.be
Zo Jun 17 16:03:32 UTC 2007

Of...

Installeer de gratis Vmware server, lees op www.howtoforge.com hoe.
Gebruik de Windows-cd volgens de licentievoorwaarden of zoals uw geweten
dat toelaat (van gratis tot duur).
Installeer in Vmware server.

--
Patrick Coeman

171.be
ICT consulting & beveiliging - Informatiebeveiliging naar ISO-17799 -
openbron en openstandaarden - GNU Linux, OpenBSD, FreeBSD
BTW / Ondernemingsnummer: BE-0868.969.748, Bredestraat 171 - 2620
Hemiksem, Tel:0476 959505 & 03 8777998
www.171.be - www.171hosting.be

De inhoud van deze e-mail is een privegesprek tussen u en ik en zal niet
zonder toestemming voor iets anders gebruikt worden.