windows instaleren

Patrick Coeman patrick.coeman op 171.be
Za Jun 16 19:07:15 UTC 2007

Het makkelijkste is om eerste win op de HD en dan Ubuntu.
Laat bij het installeren van win een stuk van de HD onaangeroerd zodat
je vlot en zonder andere tools Ubuntu kan installeren.

Jakiem Asmowidjojo wrote:
> Ik ben een beginner!!
> Ik gebruik UBUNTU 7.04 en wil windows installeren. Wie kan mij vertellen
> hoe dat moet ?
> --
> Met vriendelijke groet,
>
> Jakiem Asmowidjojo

> De informatie in dit e-mail bericht is uitsluitend bestemd voor de
> geadresseerde.
> Indien u niet de geadresseerde bent of dit bericht abusievelijk aan u is
> toegezonden,
> wordt u verzocht dat aan de afzender te melden en het bericht te
> verwijderen.
> [...]

Patrick Coeman

171.be
ICT consulting & beveiliging - Informatiebeveiliging naar ISO-17799 -
openbron en openstandaarden - GNU Linux, OpenBSD, FreeBSD
BTW / Ondernemingsnummer: BE-0868.969.748, Bredestraat 171 - 2620
Hemiksem, Tel:0476 959505 & 03 8777998
www.171.be - www.171hosting.be

De inhoud van deze e-mail is een privegesprek tussen u en ik en zal niet
zonder toestemming voor iets anders gebruikt worden.