iptables rules

Eelco Maljaars ubuntu-nl op maljaars.net
Do Jun 14 14:40:55 UTC 2007

Al die up, down en .d dingen zijn niet oldskool genoeg voor me ;). Bijna elk pakket wat iets in /etc/ doet heeft schijnbaar zijn eigen .d directory nodig tegenwoordig. Overzichtelijker wordt het er niet van.

Ik zou er over denken als ik een laptop heb die dynamische IP gegevens moet gebruiken.

Eelco