Onderwerp : WMV afspelen

Auteur : Matthijs ten Kate
E-mail : ubuntu op tenkate.net
Datum : Di Jun 12 20:04:20 BST 2007

Universum? Ik snap dat je graag dingen naar het Nederlands vertaalt,
maar dit gaat wel heel ver...
De sources die je nodig hebt zijn die van www.medibuntu.org.

Tik het volgende in een console, copy-pasten mag natuurlijk ook (gequote
van http://www.medibuntu.org/repository.php om je wat werk te besparen):

sudo su -c 'echo deb http://packages.medibuntu.org/ feisty free non-free

wget -q http://packages.medibuntu.org/medibuntu-key.gpg -O- | sudo
apt-key add - && sudo apt-get update

Hierna moet de w32codecs wel beschikbaar zijn.

Succes!

Op dinsdag 12-06-2007 om 11:29 uur [tijdzone +0200], schreef Jaap
Woldringh: