Windows

Jakiem Asmowidjojo mj.asmowidjojo op gmail.com
Ma Jun 11 17:48:48 UTC 2007

Geachte heer,

Ik had eerst Windows XP op mijn PC en wilde kennis maken met Linux UBUNTU.
Ik heb Ubuntu 7.04 geinstalleerd en nu kan ik windows niet meer opstarten.

Kunt u mij vertellen hoe ik Windows opnieuw kan installeren? Ik wil namelijk
Windows en Ubuntu naast elkaar gebruiken.

--
Met vrienelijke groet,

Jakiem Asmowidjojo

De informatie in dit e-mail bericht is uitsluitend bestemd voor de
geadresseerde.
Indien u niet de geadresseerde bent of dit bericht abusievelijk aan u is
toegezonden,
wordt u verzocht dat aan de afzender te melden en het bericht te
verwijderen.
Door de electronische verzending van het bericht kunnen er geen rechten
worden ontleend aan de informatie.