ubuntu-nl Digest, Volume 31, Nummer 20

Jan Claeys ubuntu op janc.be
Ma Jun 11 12:55:02 UTC 2007

Op zondag 10-06-2007 om 12:15 uur [tijdzone +0200], schreef Herman:

> Als je een bericht beantwoord (reply) bewerk dan je onderwerp regel zo
> dat het meer specifiek is dan "Re: Contents of ubuntu-nl digest..."

Dit staat bovenaan in elke digest...

> Beste,
> Ik ben daar ook geen lid van maar zou graag eens een tekst met vertaling willen zien/lezen

Voorbeelden van teksten met vertalingen en mogelijke vertalingen kan je
vinden op Launchpad:
<https://translations.launchpad.net/ubuntu/feisty/+lang/nl>

> Is het mogelijk dat ik het Tor Applet met vertaling ontvang

Dat "tor applet" kan je normaalgezien gewoon installeren via het
pakketbeheer, maar ik begrijp niet goed wat de bedoel is?

--
Jan Claeys